مخزن 100 لیتری افقی تک لایه
نوشته شده توسط : b.gholami

مخزن 100 لیتری افقی تک لایه می تواند برای نگهداری و نگهداری مایعات سازگار با پلی اتیلن استفاده شود. مخازن تک لایه مانع تابش نور خورشید از مایعات به خوبی ذخیره شده نمی شوند و احتمال رشد جلبک در داخل مخزن وجود دارد.

برای جلوگیری از رشد جلبک، توصیه می شود مخزن 100 لیتری افقی را در مکانی با نور کم نگهداری کنید. مخازن افقی کاملاً در برابر گرما و سرما مقاوم بوده و عمر نسبتاً طولانی دارند و در صورت نگهداری در شرایط خوب حداقل 10 تا 15 سال قابل استفاده می باشند. مخزن 100 لیتری تک لایه ایستاده از پلی اتیلن 3840 ساخته شده است بنابراین نگهداری مایعات غذایی تغییری در کیفیت مایع ایجاد نمی کند.یک هواکش در بالای مخزن نصب شده است، دریچه هوا از خلاء مخزن آب جلوگیری می کند.مخزن 100 لیتری افقی تک لایه کلیک کنید  

مخزن اکسترود تک لایه افقی 100 لیتری

اگر به دنبال یک مخزن کوچک ذخیره مایع هستید، مخزن پلاستیکی اکسترود شده تک لایه افقی 100 لیتری را پیشنهاد می کنیم. مخزن پلاستیکی اکسترود شده 100 لیتری افقی تک لایه رادمانپلاست از مواد پلی اتیلن HDPE مورد تایید وزارت بهداشت و درمان و دارای مجوز بهداشت مواد غذایی و دارویی می باشد. شما می توانید از این مخزن برای ذخیره آب، مواد شیمیایی و مایعات خوراکی استفاده کنید.

اگر تصمیم به نگهداری مایعات شیمیایی دارید، حتما قبل از خرید با مشاوران فروش رادمان پلاست مشورت کنید. جالب است بدانید که این نوع مخزن به دلیل وجود رنگدانه در ساختار آن برای نگهداری در مکان های پرنور و در زیر نور آفتاب مناسب است و مخزن هیچ نوری را از خود عبور نمی دهد و در نتیجه آب در شرایط کاملا بهداشتی ذخیره می شود و هیچ تغییری در رنگ و بوی آب مشاهده نخواهید کرد.

یکی دیگر از مزایای این نوع مخازن مقاومت بالای آن در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید است که مخازن رادمان پلاست به دلیل کیفیت بالا آب را در سالم ترین و بهترین شرایط نگه می دارند.

مخزن آب تک لایه (مخزن آب تک لایه) همانطور که گفته می شود از یک لایه تشکیل شده است. یعنی در فرآیند تولید آن فقط یک بار مواد به شکل مخزن ریخته شده و به صورت دورانی در کوره پخته می شود. به این ترتیب محصول نهایی از مقاومت و دوام بالایی برخوردار است که برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد این مقاله (مخزن تک لایه پلی اتیلن) ​​را مطالعه کنید.

مخزن تک لایه چیست؟

 

مخزن تک لایه (منبع آب تک لایه) یکی از مخازن پلاستیکی آب است که از مواد بی رنگ ساخته شده است. این مخازن آب با توجه به اینکه در فرآیند تولید آنها فقط یک بار مواد داخل مخزن ریخته می شود. بنابراین محصول نهایی به صورت پارچه یا به عبارتی لایه ای (تک لایه) تشکیل می شود. این مخازن از مواد اولیه پلی اتیلن با خواص تغذیه ای تولید می شوند.

به گونه ای که می توان هر گونه مایعات غذایی را در آنها ذخیره کرد. مخازن تک لایه با فرآیند ساخت چرخشی ساخته می شوند و مقاومت و عمر مفید بالایی دارند. مخازن تک لایه لایه محافظ نوری ندارند و نور از آنها عبور می کند. و می توان سطح مایع ذخیره شده در آنها را از دیواره مخزن مشاهده کرد. این مخازن آب تک لایه برای نصب در مکان های خاص و برای کاربردهای مختلف تولید می شوند. در زیر به برخی از این کاربردها و ویژگی های مخازن آب تک لایه پرداخته ایم.

کاربرد مخزن تک لایه کاربرد تانکر آب تک لایه:

 

مخازن پلی اتیلن تک لایه عموماً برای ذخیره آب ( شرب، کشاورزی، صنعتی و ...) استفاده می شوند. اما برای نگهداری مایعات دیگر با چگالی نزدیک به آب مناسب است. این مخازن همانطور که در بالا ذکر شد هستند. به دلیل اینکه از مواد بی رنگ ساخته شده اند به صورت یک لایه تولید می شوند. بدنه شفاف تری نسبت به سایر مخازن تولیدی دارد و مواد ذخیره شده در آن دیده می شود. بهتر است این مخازن را در مکان های تاریک و سرپوشیده نصب کنید.





:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: